En av tusen loppisbloggar!

Min blogg är just vad namnet antyder: En av 1000 loppisbloggar! Även om den inte bara handlar om loppis Utan vintage, antikt, inredning, retro, klänningar, och fina saker, allt som loppis kan vara med andra ord!

Loppisfynd!

Publicerad 2015-08-10 17:30:11 i Allm�nt,

I lördags var jag på loppis, på en av mina favoritloppisar. Det är en riktig loppis loppis i en lada med 2 våningar med massor av fina saker, och helt okej priser! Så om ni skulle vara på Tjörn nån gång i sommar/början av hösten så tipsar jag att man åker dit! (Jag lämmnar en länk till deras hemsida i slutet av inlägget (-:   )
 
 
 
Veckans fynd var denna väska för 135kr
Dock i befintligt skick, på ena sidan så fattas det ett knäppe och den har lite småskador.
Men det kompenseras av hur stor den är, ca 1m lång och 50cm bred.
Har tänkt att samla på mig ett par stycken och stapla dem och ha grejer i.
 
Var man fyndar dem:
 Äldre väskor har på senare tid blivit sjukt dyra inne i städerna så satsa på just ladeloppisar eller små loppisar ute på landet.
 
Köpte även denna grymt söta kopp + fat för 5 kr på Lions!
Det blå fatet har jag fått av en av min mammas väninnor.
 
http://www.rorekullen.se/ 
 
Hoppas ni fått lite inspiration 
kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mig

Hej och välkommen hit! Jag är Hanna. Jag älskar äldre saker. Det är ett faktum. Jag älskar även (konstigt nog) att stå och frysa på en bakluckeloppis kl 8 en blåsig sommardag. Varför? Jo för alla saker! Att se bord efter bord fyllda med möjliga fynd! Här får ni se mina favoritfynd, saker jag drömmer om att hitta på loppis, inredning, stilleben och lite annat som jag gillar! :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela