En av tusen loppisbloggar!

Min blogg är just vad namnet antyder: En av 1000 loppisbloggar! Även om den inte bara handlar om loppis Utan vintage, antikt, inredning, retro, klänningar, och fina saker, allt som loppis kan vara med andra ord!

Loppisfyndade tallrikar!

Publicerad 2015-08-12 21:43:21 i loppisfynd,

 
Dagens fynd var dessa 2 tallrikar,
Den lilla med rosor köptes för 5 kr 
och den gröna för 1kr ur en fyndlåda!
(Koppen köpte jag för längesen i en antikaffär tyckte det blev så fint tillsammans) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mig

Hej och välkommen hit! Jag är Hanna. Jag älskar äldre saker. Det är ett faktum. Jag älskar även (konstigt nog) att stå och frysa på en bakluckeloppis kl 8 en blåsig sommardag. Varför? Jo för alla saker! Att se bord efter bord fyllda med möjliga fynd! Här får ni se mina favoritfynd, saker jag drömmer om att hitta på loppis, inredning, stilleben och lite annat som jag gillar! :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela