En av tusen loppisbloggar!

Min blogg är just vad namnet antyder: En av 1000 loppisbloggar! Även om den inte bara handlar om loppis Utan vintage, antikt, inredning, retro, klänningar, och fina saker, allt som loppis kan vara med andra ord!

Sommarblommor och utflykt till Österlen!

Publicerad 2015-08-05 19:27:10 i loppisfynd,

Jag har alltså besökt Skåne för tredje gången i mitt liv. Denna gång Österlen.
Om det är något jag älskar med Skåne så är det alla blommor! Och framförallt Vallmo, Vallmon är en av mina absoluta favorit sommarblommor (förutom blåklint, rosor, violer, näckrosor, vildkaprifol och maskrosor... ja, jag gillar blommor) som jag i ett halvårs tid utan resultat försökt odla i min trädgård.
och nu såg jag massor av dem svischa förbi genom bilrutan, suck hade velat ta med minst en äng av dem hem.
 
 
 

Bilder på Skåne genom en bilruta .-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mig

Hej och välkommen hit! Jag är Hanna. Jag älskar äldre saker. Det är ett faktum. Jag älskar även (konstigt nog) att stå och frysa på en bakluckeloppis kl 8 en blåsig sommardag. Varför? Jo för alla saker! Att se bord efter bord fyllda med möjliga fynd! Här får ni se mina favoritfynd, saker jag drömmer om att hitta på loppis, inredning, stilleben och lite annat som jag gillar! :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela